Lilypie 2nd Birthday Ticker

AoA

Daisypath Anniversary Years Ticker

Erk! Pukul Berapa ek?

Kuala Lumpur

Friday, March 23, 2007

Appear....

me copy cat? kalau berkenaan dengan blog ni saya banyak copy cat hehehehe bukan apa, macam yang pernah dikata dalam satu wadah nukilan apabila kita memandang makanan dipinggan orang lain nampak enak, kita nak jugak.... heheheh

tapi saya tidak suka nak jadi copy cat. Saya suka mix & match. Selagi sopan baju tu saya akan pakai.. Tapi taste saya ni taste mahal le pulak... Kasut atau baju yang betul-betul saya berkenaan berharga RM100 ke atas... Sian le sapa yang jadi hubby saya ek hehehe tapi saya akan cuba untuk menahan nafsu untuk tidak membelinya.. Terlalu mahal rasanya terutama untuk sepasang kasut jika ia berharga RM 200 ke atas. Tapi masih berharap ia boleh jadi barang hantaran ;) hehehehe..

apa pun. be myself ek.

No comments:

Awa & Azam

Daisypath Next Aniversary Ticker

Let Search

Let me check it out!