Lilypie 2nd Birthday Ticker

AoA

Daisypath Anniversary Years Ticker

Erk! Pukul Berapa ek?

Kuala Lumpur

Friday, August 3, 2007

ALHAMDULILLAH...

Baru sekejap tadi jengah blog khairyn. Al-Fatihah buat nendanya.. Ntah kenapa saya tak boleh untuk tinggalkan comment disana. Dah berpusing-pusing setting ni saya kerjakan.

Alhamdulillah itu pula tanda syukur saya pada kejayaan memurungkan muka :) Bermula 30/08/07 lalu kami sudah ada junior QS. Namun, buat masa ini saya belum serah sepenuhnya tugas QS pada dia. Fresh graduate dari politeknik Tanjung Malim. Jadi, masih lagi mencari arah & kesesuaian untuk dia. Sekarang ni pun saya sedang temankan dia key-in BQ dalam komputer. Memandangkan lap top dah hilang & belum berganti lagi terpaksalah stayback untuk siapkan kerja. Untuk siapkan malam ini mungkin mustahil bagi orang baru tapi saya gunakan kesempatan ini untuk ajar dia cara termudah & tercepat sebab saya pemegang rekod key-in BQ terpantas hehehehe...

Buat masa ini, tanggungjawab kerja saya agak lancar. Mungkin, bermula minggu hadapan saya akan serah hal-hal quotation & purchasing pada orang baru itu. Minggu ini saya tugaskan dia kerja kira-kira paling sukar, taking of RC structure... Baru siap kira formwork & saya kata dia perlu siapkan kira-kira besi akhir minggu depan. Kesian juga dia siap bawak balik rumah sewa kami. Biarlah dia rasa sukar sedikit, supaya nanti bila dia dapat tugasan yang mudah dia akan dapat melihatny lebih mudah. Betul tak...

Stop kejap, nak ajak dia makan....

No comments:

Awa & Azam

Daisypath Next Aniversary Ticker

Let Search

Let me check it out!