Lilypie 2nd Birthday Ticker

AoA

Daisypath Anniversary Years Ticker

Erk! Pukul Berapa ek?

Kuala Lumpur

Wednesday, September 12, 2007

Makin tua...



to me!!!! Selalunya on or before my birthday ada yang perkara yang kurang saya gemari berlaku. Tapi tahun ni saya gembira sebab saya berpuasa pertama semasa hari lahir saya... Pelik? Bez pe... Ada negeri yang bercuti hari ini dan paling penting ia adalah awal bulan Ramadhan dan mungkin kerana ia dalam bulan Ramadhan yang penuh Baraqah, Alhamdulillah tiada perkara yang tidak digemari terjadi malah saya lupa jika ada...

Tapi masih perlu bertugas dan dengan ini saya sambung kerja dulu ye...

Mohon kemaafan andai ada yang terlanjur kata dan Salam Ramadhan buat semua.....

1 comment:

khairyn said...

oh oh ... terlambat

selamat ulang tahun kelahiran Our. Juga selamat berpuasa dan juga selamat hari raya :D

Awa & Azam

Daisypath Next Aniversary Ticker

Let Search

Let me check it out!