Lilypie 2nd Birthday Ticker

AoA

Daisypath Anniversary Years Ticker

Erk! Pukul Berapa ek?

Kuala Lumpur

Tuesday, May 8, 2007

studi

Ramai teman2 yag further study..

saya rasa dah tak berdaya nak further study tapi semakin banyak yang saya dapat saban hari. Malah setiap hari peluang belajar dari pengalaman semakin mencabar. sehinggakan seorang penyabar ni dah pandai bertelagah dengan bos... Impact maxima. dah 2 hari muka serius je ni. stress mungkin tapi pantang serikandi mengalah.ramai yang bertanya bila nak bekerja sendiri, menggunakan masa mengikut diri, menikmati hasil kerja dengan sepuasnya. tunggu lah akan sampai masanya.

jadi bagi teman-teman yang berkerja pula jangan cepat mengalah. setiap yang terjadi, masalah yang dihadapi anggap ia ujian dan dengan itu kita akan sedar Dia sentiasa memerhati kita dan bersyukurlah. bagi yang bekerja & belajar, saya tabik dan berusahalah bersungguh2.

kalau yang masih buat further terkenang U sebab masih belajar, saya pula akan sentiasa mengimbau memori di UTM setiap kali melihat siswa siswi di IPT, UTM skudai, UPM dan sekarang USIM, tempat projek2 yang saya jalankan menyebabkan setiap stress atau tekanan yang saya hadapi hilang. kerana saya berada diposisi ini selepas saya pernah berada diposisi siswa siswi itu. dan saya yang memilih untuk berada diposisi sekarang ini untuk implikasikan segala yang saya belajar. hampir semua telah digunakan dan ada juga terasa sedikit rugi apabila ada ilmu yang saya tidak dalami sebaiknya dan tidak dapat menggunakannya. oleh itu, belajar lah sebaiknya jgn untuk mendapatkan sekadar segulung pengiktirafan.

No comments:

Awa & Azam

Daisypath Next Aniversary Ticker

Let Search

Let me check it out!